קרדיט PEXELS

תביעת ביטוח סיעוד-להילחם על מה שמגיע לכם

רובנו רוכשים פוליסות ביטוח סיעוד על מנת להיערך לרגעים קשים בהם אולי נזדקק לשירותי סיעוד ומייחלים שלא נצטרך להשתמש בהן. ובכל זאת, ברגע האמת, שהרגעים הקשים מגיעים, אנו מגלים שבמקום לקבל את הזכויות שלנו, ואת הטיפול שעליו שילמנו כל השנים, אנו מוצאים את עצמנו עומדים חסרי אונים אל מול חברות הביטוח שטוענות טענות שונות כדי לדחות את בקשתנו. כמו כן, לא מעט אנשים נסוגים מתביעתם כאשר חברת הביטוח דוחה את בקשתם, מכיוון שהם מאמינים שאם התביעה נדחתה, כנראה שהם אכן אינם זכאים או לחילופין הם מרגישים שהם אינם בקיאים בפרטי הפוליסה ובזכאות שלהם. ובכן, למרות שמדובר בסיטואציה לא קלה שוודאי לא נוצרה בנסיבות משמחות, חשוב ואף הכרחי להילחם על הזכויות שלכם.

אך מהי תביעת ביטוח סיעוד?

ובכן, תביעת ביטוח סיעוד היא תביעה שבה המבוטח מגיש תביעה כנגד חברת הביטוח שממנה הוא רכש את הפוליסה שלו, על מנת לקבל פיצוי כספי למימוש טיפול סיעודי. לאחר שהוגשה התביעה, חברת הביטוח מבצעת בחינת תלות הנעשית על ידי איש מקצוע מטעמה של חברת הביטוח, במטרה להעריך את רמת התפקוד של המבוטח ואת הצורך בסיעוד. בין הקריטריונים השונים, איש המקצוע יבחן האם המבוטח יכול  לבצע את הפעולות האלמנטריות הבאות: לאכול, להתקלח, להתלבש, ללכת, לשכב, לקום, וללכת לשירותים לבד. כמו כן, תיבחן גם היכולת הקוגניטיבית והמנטלית של המבוטח. למרות שזה נשמע מצב של שחור או לבן, ברגע האמת, חברות הביטוח טוענות דברים שונים על מנת להסיר מהן את האחריות ולא לשלם למבוטח את הפיצויים שהובטחו לו.

שלושת הטענות הנפוצות ביותר של חברות הביטוח לדחייה של תביעת ביטוח סיעוד הן:

הטענה הראשונה ואף הנפוצה שבהן זו כי הפוליסה אינה כוללות בתוכה את הסיבה או המקרה הספציפי שהוביל למצב הסיעודי שלכם. ולכן, הם אינם מחויבים לשלם פיצויים.

הטענה השנייה והמקוממת היא שרכשתם את הפוליסה והסתרתם את מצבכם הרפואי במכוון ולכן הפוליסה לא תקפה.

והטענה השלישית והמורכבת ביותר היא אי תשלום דמי ביטוח. כלומר, חברת הביטוח תטען שלא ביצעתם תשלומים ולכן הם אינם מחויבים לשלם. טענה זו היא טענה קשה ומלווה בהליך משפטי בה הם יצטרכו להוכיח את הטענה שלהם.

ברוב המקרים, חברת הביטוח קודם כל תנסה לטעון את עצמה לא אחראית, ולא מחויבת לתשלום פיצויים.

תביעת ביטוח סיעוד שנדחתה? בשביל זה יש מומחים

כפי שוודאי הבנתם, דחייה של תביעת ביטוח סיעוד על ידי חברת הביטוח זה דבר נפוץ. יחד עם זאת, אין זה אומר שעליכם לוותר וודאי לא להתייאש. מדוע? מכיוון שעבור מקרים אלו יש מומחים שיודעים בדיוק איך לסייע לכם בהמשך התהליך ועד קבלת הזכויות שלכם. ואם במומחים עסקינן, חברת מגן היא אחת מהחברות המובילות בארץ בתביעות סיעוד מול חברות הביטוח. חברת מגן מעניקה לכל לקוח ליווי מקצועי הכולל מומחיות, מקצועיות, ונחישות אינסופית. החברה עצמה הוקמה בדיוק במטרה להקל ולסייע למבוטחים לממש את זכויותיהם הכספיות כנגד כל הקשיים שנערמים לכיוונם ברגע הצורך.

חברת מגן עוסקת בתחום הביטוח הסיעודי כבר כמה שנים וזוכה להצלחה רבה ולהישגים בתביעות סיעוד מול כל חברות הביטוח. כמו כן, היא מסייעת גם למבוטחים שכבר נדחו על ידי חברת הביטוח, ואינה חוששת להיאבק עבורכם גם כאשר מדובר במצבים סיעודיים שנגרמו עקב תשישות נפש, טראומה, או מחלות קשות. אם מצבכם הסיעודי עומד בקריטריונים שמופיעים בפוליסה, חברת מגן תצעד אתכם את הדרך מהגשת התביעה ועד קבלת הפיצויים.

מעוניינים להגיש תביעת ביטוח סיעוד או להתייעץ עם מומחים בעקבות תביעה שנדחתה?

למידע נוסף כנסו לאתר שלנו, חברת מגן תביעות סיעוד לשירותכם…

 

קרדיט PEXELS

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ספורט
בלוג

חקר ההשפעה של פעילות גופנית על לחץ הדם: סקירה מקיפה

לפעילות גופנית תפקיד מכריע בניהול והורדת לחץ הדם. סקירה מעמיקה זו נועדה לבחון את ההיבטים השונים של האופן שבו פעילות גופנית יכולה לתרום ביעילות להפחתת רמות לחץ הדם. על ידי הבנת המנגנונים הבסיסיים וחקירת אסטרטגיות שונות, אנשים יכולים לקבל תובנות חשובות כיצד להוריד לחץ דם באופן טבעי ומידי, מבלי להסתמך רק על תרופות. בנוסף, המאמר מדגיש את המשמעות של תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית כאמצעי לייעול בקרת לחץ הדם.