פיזיותרפיה לתינוקות פרטי

פיזיותרפיה לתינוקות באופן פרטי – חשוב להכיר

במהלך השנים הראשונות לחיים מפתחים תינוקות כישורים ויכולות מוטוריות שונות, החל מעמידה על הרגליים ושמירה על שיווי משקל ויציבות וכלה בהליכה וריצה. במקרים רבים מאובחן התינוק עם קשיים התפתחותיים מסוגים שונים אשר עלולים לעכב משמעותית ולהקשות על רכישת הכישורים הללו. גם בקרב תינוקות בעלי התפתחות תקינה ובריאה לפעמים נוצר קושי מסוים בכישור מוטורי זה או אחר. במקרים אלו, פיזיותרפיה התפתחותית לתינוקות יכולה לחולל פלאים ולסייע לתינוק (ולהוריו) לחזור למסלול של התפתחות תקינה.

 

פיזיותרפיה התפתחותית לתינוקות – מה זה כולל ומתי זה נדרש?

התחום של פיזיותרפיה התפתחותית לתינוקות הוא מפותח מאוד כיום, וכולל מגוון רחב של טיפולים ופעילויות אותן מבצעים המטפלים/ות יחד עם ההורים והתינוק. מדובר בתרגילים שונים אשר מסייעים לתינוק ללמוד באמצעות תחושות ותנועה את המיומנויות הנדרשות לצורך פיתוח תקין של יכולות מוטוריות ותנועה. במסגרת הטיפולים ההורים לוקחים חלק פעיל ועובדים יחד עם המטפל/ת ועם התינוק, כאשר המטרה היא כי ההורים עצמם ילמדו את התרגול ויוכלו להעביר אותו לתינוק שלהם מדי יום ביומו. כך ניתן להבטיח לתינוק את הסיכויים הטובים ביותר להתגבר על הקשיים והעיכובים מהם הוא סובל, ולעלות על מסלול של התפתחות תקינה לחלוטין. כמובן שמידת ההצלחה של הטיפול תלויה במצב הספציפי של התינוק והבעיות מהן הוא סובל, אך פיזיותרפיה התפתחותית לתינוקות ידועה כיום כדרך אפקטיבית ומומלצת ביותר. אינספור תינוקות בארץ ובעולם כבר נהנו מפירות השיטה. 

 

פיזיותרפיה לתינוקות פרטי – להעניק לתינוק שלכם את הטוב ביותר

ניתן לפנות לקבלת טיפול פיזיותרפיה לתינוקות במספר ערוצים ומסגרות שונות, אך מומלץ במיוחד לבחון את האפשרות של פיזיותרפיה לתינוקות פרטי (כלומר – באופן פרטי, ולא דרך קופת חולים או טיפת חלב). כאשר מדובר בפיזיותרפיה לתינוקות בשירות פרטי התינוק שלכם יקבל את הטוב ביותר, את מה שמגיע לו – המטפל/ת המקצועיים והמנוסים יגיעו אליכם הביתה על מנת לחסוך לכולם זמן ומאמץ, הם יעניקו לכם את הטיפול הטוב, המסור והמקצועי ביותר ויקדישו לכם כמה זמן ותשומת לב שנדרש עד שאתם (ההורים) תפנימו את התרגילים ואת דרך העבודה הנכונה עם התינוק/ת.

זו הדרך המבטיחה והבטוחה ביותר להעלות את התינוק שלכם במהרה על המסלול להתפתחות תקינה.

פנו לקבלת ייעוץ מקצועי עבור התינוק/ת שלכם

קיימות דרכים שונות לזהות בעיות התפתחותיות בקרב תינוקות כבר מגילאים צעירים ביותר, וככל שתזהו מוקדם יותר ותתחילו לעבוד עם התינוק בצורה נכונה, כך התפתחותו תהפוך להיות תקינה ומשביעת רצון מוקדם יותר.

 

במידה ואינכם בטוחים האם התינוק/ת שלכם סובל/ת מבעיות בהתפתחות המוטורית וזקוק/ה לפיזיותרפיה התפתחותית לתינוקות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם Junior Therapy שיקום ביתי פרטי לילדים ופעוטות, הכולל טיפולי ריפוי בעיסוק לילדים, פיזיותרפיה לילדים וקלינאית תקשורת לילדים בטלפון מספר 077-9966220 . 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ספורט
בלוג

חקר ההשפעה של פעילות גופנית על לחץ הדם: סקירה מקיפה

לפעילות גופנית תפקיד מכריע בניהול והורדת לחץ הדם. סקירה מעמיקה זו נועדה לבחון את ההיבטים השונים של האופן שבו פעילות גופנית יכולה לתרום ביעילות להפחתת רמות לחץ הדם. על ידי הבנת המנגנונים הבסיסיים וחקירת אסטרטגיות שונות, אנשים יכולים לקבל תובנות חשובות כיצד להוריד לחץ דם באופן טבעי ומידי, מבלי להסתמך רק על תרופות. בנוסף, המאמר מדגיש את המשמעות של תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית כאמצעי לייעול בקרת לחץ הדם.