Печать

עין עצלה אצל מבוגרים – פתרונות

עולם רפואת העיניים כולל כיום פתרונות מתקדמים ויעילים ביותר לטיפול בשלל בעיות ולקויות ראייה שונות, כולל למשל פתרונות לפזילה, טיפול בראייה דו עינית וטיפול בעין עצלה אצל מבוגרים וילדים גם יחד. במקרה זה האחרון (עין עצלה אצל מבוגרים) נדרש טיפול מתקדם, עקבי וארוך טווח על מנת לטפל בלקות ראייה זו, אשר בעבר נחשבה לניתנת לטיפול בעיקר בגילאים צעירים. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לטפל במצב זה באפקטיביות רבה גם בגילאים מתקדמים יותר.

 

מהי עין עצלה ומה האתגר בטיפול במבוגרים?

עין עצלה הוא מצב רפואי המתפתח בגילאים צעירים יחסית, לרוב בעקבות הבדלים בתפקוד בין שתי העיניים. מסיבות שונות בוחר המוח להתעלם מהמידע המגיע אליו דרך אחת מהעיניים, וזו עלולה להפוך לעין עצלה המתאפיינת בלקות ראייה ויכולת תפקוד נמוכה יחסית. בגילאים צעירים (מתחת לגיל שמונה, פחות או יותר) ניתן לטפל בעין עצלה במהירות רבה יחסית, ובאחוזי הצלחה גבוהים ביותר. לאחר שעוברים גילאים אלו, הטיפול הופך מאתגר וקשה יותר, ומצריך מהמטופל/ת הרבה יותר סבלנות והתמדה.

 

מהו הטיפול המומלץ בעין עצלה אצל מבוגרים?

למרות שהטיפול בעין עצלה מאתגר ותובעני יותר כאשר מדובר באנשים בוגרים (כמו גם בבני נוער וילדים שעברו את גילאים 8 – 9 לכערך), כיום בהחלט קיימים פתרונות אפקטיביים המתאפיינים באחוזי הצלחה גבוהים. בפרט, כדאי להכיר את אחד הטיפולים היעילים ביותר בעין עצלה אצל מבוגרים, טיפול אשר פותח על ידי חברה ישראלית וכבר זכה לאישור ה FDA לפני שנים רבות. במסגרת טיפול זה נעשה שימוש בתוכנת מחשב ייעודית אשר מאמנת את המוח לעבד גירויים בצורה של תמונות לא חדות הנקלטות על ידי העין העצלה. מדובר בסדרת אימונים הנערכת פעמיים בשבוע (כחצי שעה בכל פעם), ולאחר מספר חודשים מביאה לתוצאות מצוינות ולשיפור הראייה בעין  העצלה.

היכן ניתן למצוא טיפול יעיל בעין עצלה אצל מבוגרים?

ב"אופטיקה יפעת" מציעים טיפול מתקדם ויעיל זה בעין עצלה אצל מבוגרים, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ולאחר ניסיונות מוצלחים עם אינספור מטופלות ומטופלים אשר החזירו חלק ניכר מהראייה והשליטה בעין העצלה. צרו קשר ב – 052-8212615, כמו כן אתם מוזמנים להיכנס לאתר של אופטיקה יפעת בכתובת https://opticaifat.co.il/ לקבלת ייעוץ מקצועי ופרטים נוספים.

 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ספורט
בלוג

חקר ההשפעה של פעילות גופנית על לחץ הדם: סקירה מקיפה

לפעילות גופנית תפקיד מכריע בניהול והורדת לחץ הדם. סקירה מעמיקה זו נועדה לבחון את ההיבטים השונים של האופן שבו פעילות גופנית יכולה לתרום ביעילות להפחתת רמות לחץ הדם. על ידי הבנת המנגנונים הבסיסיים וחקירת אסטרטגיות שונות, אנשים יכולים לקבל תובנות חשובות כיצד להוריד לחץ דם באופן טבעי ומידי, מבלי להסתמך רק על תרופות. בנוסף, המאמר מדגיש את המשמעות של תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית כאמצעי לייעול בקרת לחץ הדם.