קרדיט תמונה: freepik

מה צריך לעשות לאחר הופעת נפיחות בקרסול?

באופן עקרוני עליכם לדעת כי נפיחות בקרסול נחשבת לבעיה יחסית נפוצה. לרוב הנפיחות מופיעה ללא כאב, מה שאומר שחומרתה לא גבוהה. עם זאת ברגע שהנפיחות מגיעה עם כאב או שהיא לא יורדת יהיה עליכם לפעול בהתאם. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם בסיטואציה שבה תסבלו מבעיות בקרסול לאורך זמן. הקרסול משמש אותנו כדי לבצע פעולות שונות ביום יום, דבר שלא תוכלו להקל ראש לגביו. מהסיבה הזאת החלטנו להסביר לכם בדיוק מה אתם צריכים לדעת בהקשר של נפיחות באזור הקרסול. גם אם נדמה לכם כי אתם יודעים מה לעשות, מוטב כי תראו שפעלתם לפני כל הכללים. תזכרו כי הזמן שעובר לא תמיד יפעל לטובתכם בהקשר הזה.

 

תיתנו לעצמכם מנוחה

 

יכול להיות שאותה נפיחות בקרסול מגיעה בגלל עומס רב שהבאתם על עצמכם. זה בסדר לעשות המון דברים במקביל, אך בו בזמן יהיה עליכם להיות קשובים לגופכם. אם הגוף שלכם אומר לכם להפסיק, אתם מחויבים לעשות זאת הלכה למעשה. נפיחות באזור הקרסול היא סימן שהעמסתם על האזור הזה בצורה רצינית מאוד. מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לקחת מנוחה של מספר ימים עד שהנפיחות תרד. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם ממשיכים להעמיס על הקרסול כי המצב רק עשוי להחמיר. תזכרו כי אתם אלה שצריכים לעשות את הבחירות הנכונות בכל רגע נתון. המנוחה תאפשר לכם לחזור לבצע את כל הפעולות השונות בהקדם.

 

התייעצות עם רופא אורתופד 

 

גם אם נדמה לכם כי מדובר על נפיחות סטנדרטית מוטב לבחון את המצב מקרוב. מי שאמור לבחון את הרגל הוא רופא אורתופד שיכול להשתמש בציוד מתקדם. המטרה היא לשלול כל מיני בעיות שונות שדורשות טיפול מידיי. נפיחות בקרסול יכולה להופיע מכל מיני סיבות שונות, חלקן לא יהיו סימפטיות במיוחד. לאחר שתקבלו ייעוץ מהרופא תוכלו להבין בדיוק מה אתם צריכים לעשות הלכה למעשה. הרופא יכול להמליץ לכם על טיפול רפואי או על מנוחה או כל פתרון אחר שעולה על הדעת. הקביעה של אותו רופא אורתופד היא הקביעה שאתם אמורים לפעול על פיה.

 

טיפולי פיזיותרפיה לחזרה לשגרה

 

יכול להיות כי לאחר נפיחות בקרסול תמצאו את עצמכם מתקשים לחזור לשגרה. על מנת לזרז את ההחלמה, ולהחזיר את המצב לקדמותו יהיה עליכם לבצע טיפולי פיזיותרפיה. מדובר על טיפול מקצועי שמפעיל את הקרסול בצורה נכונה וזהירה גם כאשר ישנה נפיחות. בקליניקת אסטריקס פיזיותרפיה שממוקמת ברעננה תוכלו למצוא צוות מעולה. הצוות ילווה אתכם לכל אורך הדרך עד אשר תוכלו לחזור לשגרה מלאה. ישנה חשיבות לקבל טיפול פיזיותרפיה בנוסף לעוד טיפולים אחרים שיזרזו את ההחלמה. הכי חשוב שתחזרו בדיוק לנקודה שבה הייתם לפני שכל הדברים האלה קרו.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ספורט
בלוג

חקר ההשפעה של פעילות גופנית על לחץ הדם: סקירה מקיפה

לפעילות גופנית תפקיד מכריע בניהול והורדת לחץ הדם. סקירה מעמיקה זו נועדה לבחון את ההיבטים השונים של האופן שבו פעילות גופנית יכולה לתרום ביעילות להפחתת רמות לחץ הדם. על ידי הבנת המנגנונים הבסיסיים וחקירת אסטרטגיות שונות, אנשים יכולים לקבל תובנות חשובות כיצד להוריד לחץ דם באופן טבעי ומידי, מבלי להסתמך רק על תרופות. בנוסף, המאמר מדגיש את המשמעות של תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית כאמצעי לייעול בקרת לחץ הדם.