קרדיט תמונה: freepik

מהי ציפורן חודרנית?

ציפורן חודרנית היא מצב שבו קצה הציפורן צומח לתוך העור. זה עשוי להיקרא גם אוניקוקריפטוזיס.

ציפורניים חודרניות הן נפוצות למדי ויכולות להיות די כואבות אם הן אינן מטופלות. אם יש לך ציפורן חודרנית, עליך להתייעץ עם הרופא שלך או עם רופא פודיאטר לגבי הדרך הטובה ביותר לטפל בה.

ציפורן חודרנית היא מצב שבו קצה הציפורן צומח לתוך העור. זה קורה בדרך כלל כאשר הציפורניים גדלות מדי או שיש גזירה לא נכונה של ציפורניים בבית או בעבודה, כך שזה יכול להיות די כואב אם לא מטפלים בו.

למידע נוסף על ציפורניים חודרניות היכנסו לאתר שלנו בכתובת http://fungus.co.il

 

איך מזהים ציפורן חודרנית?

ציפורן חודרנית היא מצב המתרחש כאשר הציפורן נלכדת בעור, בדרך כלל בקצה הבוהן. זה יכול לגרום לכאב, נפיחות וקושי בהליכה או בעמידה.

הסיבות השכיחות ביותר לציפורן חודרנית הן טראומה לכף הרגל או הבוהן, כגון הדקירה על חפץ או חיתוך בטעות באמצעות חפץ חד. סיבות אחרות כוללות נעליים צמודות ולק שלא יורד בקלות.

ציפורניים חודרניות יכולות להופיע גם אם יש לך סוכרת או זרימת דם לקויה בכפות הרגליים, מה שעלול להפוך את העור שלך לחלש ולסיכוי גבוה יותר להיפצע.

ציפורן חודרנית היא ציפורן שצמחה לתוך העור. זה יכול לגרום לכאב, נפיחות ודימום.

ציפורניים חודרניות נפוצות מאוד ורוב האנשים נתקלים בהן בשלב מסוים בחייהם. כמה גורמים שמגדילים את הסיכוי שלך לקבל ציפורן חודרנית הם:

– אם הציפורניים שלך ארוכות מדי או רחבות מדי

– אם יש לך מערכת חיסונית חלשה או אם היית חולה לאחרונה

– אם עברת ניתוח בכף הרגל

 

האם זה כואב?

ציפורן חודרנית יכולה להיות בעיה כואבת שיכולה לקרות לכל אחד. במקרים רבים, הציפורן תישלף מהבוהן, אך ייתכן שיהיה צורך להסיר אותה בניתוח.

ציפורן חודרנית היא מצב שכיח בכף הרגל בו הציפורן צומחת לתוך העור שמסביב וגורמת לגירוי וכאב. הציפורן עלולה גם לגרום לזיהום, אדמומיות, נפיחות או דימום של האזור הפגוע.

ציפורן חודרנית היא מצב בו הציפורן צומחת לתוך עור כף הרגל. זה מתרחש בדרך כלל עקב שפשוף מוגזם או לחץ על הציפורן.

ציפורן חודרנית היא מצב כואב שיכול להיגרם מלחץ וחיכוך מוגזמים על הרגליים. הסיבה השכיחה ביותר לציפורן חודרנית היא כאשר אתה נועל נעליים צמודות מדי או נעליים שאינן מתאימות כמו שצריך, כמו כפכפים.

ציפורניים חודרניות יכולות לקרות גם אם אינך נועל נעליים מכיוון שכפות הרגליים שלך היו חשופות במשך זמן רב והן מתחילות לצמוח לתוך העור שלך, ולגרום לכאב ואי נוחות.

ציפורן חודרנית היא מצב בו הציפורן צומחת לצד הבוהן. ניתן להתייחס לזה גם כאל אוניקוקריפטוזיס, שהיא יוונית עבור "רגל ציפורניים".

ציפורניים חודרניות שכיחות יותר אצל אנשים שיש להם רגליים צרות, כמו אלה עם רגליים שטוחות. הם גם נפוצים יותר אצל אנשים הנועלים נעליים שאינן מתאימות כראוי ובאלה עם קשת גבוהה.

ציפורניים חודרניות גורמות לכאב, אדמומיות, נפיחות ודימום. הם יכולים גם להוביל לזיהום אם הם נדבקים או אם הם מתנתקים ונקברים מתחת לעור.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ספורט
בלוג

חקר ההשפעה של פעילות גופנית על לחץ הדם: סקירה מקיפה

לפעילות גופנית תפקיד מכריע בניהול והורדת לחץ הדם. סקירה מעמיקה זו נועדה לבחון את ההיבטים השונים של האופן שבו פעילות גופנית יכולה לתרום ביעילות להפחתת רמות לחץ הדם. על ידי הבנת המנגנונים הבסיסיים וחקירת אסטרטגיות שונות, אנשים יכולים לקבל תובנות חשובות כיצד להוריד לחץ דם באופן טבעי ומידי, מבלי להסתמך רק על תרופות. בנוסף, המאמר מדגיש את המשמעות של תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית כאמצעי לייעול בקרת לחץ הדם.