קרדיט תמונה: freepik

השתלת שיער בטורקיה – טיפים שכדאי לזכור

השתלת שיער בטורקיה נחשבה בעבר למשהו מאוד יוצא דופן. היו מדובר בהליך שישראלים רבים בוחרים לעבור ומאוד מרוצים מהתוצאות. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור אם אתם שוקלים את העניין

השתלת שיער היא פרוצדורה כירורגית שמומלץ ביותר לעשות אצל מומחים בתחום, ממש כמו כל הליך אחר. בשנים האחרונות תיירות המרפא צוברת תאוצה גדולה, ובין היתר מציעה לישראלים לעבור טיפולים שונים במדינות מעבר לים. אהרון בחר באפשרות הזו וטס לטורקיה כדי לעשות השתלת שיער. "אם היו שואלים אותי לפני 20 שנים אם אני אעשה השתלת שיער בטורקיה, בטוח הייתי צוחק בלי סוף", מספר אהרון. "עד לאחרונה זה בכלל לא היה בכיוון אצלי, אבל דווקא בקורונה העניין השתנה. היה לי הרבה מאוד זמן לחשוב עם עצמי, כי מקום העבודה שלי היה סגור תקופה ארוכה. ישבתי בבית, שיחקתי עם הילדים ואז הבת שלי שאלה בשיא התמימות – 'אבא, למה יש לך קרחת? אתה נראה מאוד זקן'. עכשיו, זה לא שלא ידעתי שיש לי קרחת, אני לא עיוור למציאות. בכל זאת, משהו באופן בו הילדה שלי האהובה שאלה את השאלה היה עבורי כמו בוקס בבטן. באותו רגע החלטתי לעשות מעשה".

אשתו של אריק ממש לא האמינה. "בתחילת היחסים בינינו הקרחת שלי מאוד הפריעה לאפרת, אשתי", מספר אריק. "כשהיא שמעה את השיח ביני לבין הילדה, היא הייתה בטוחה שאני אחליק את העניין ולא אייחס לזה חשיבות. אני זוכר את הפרצוף שלה כשבאתי למטבח ושאלתי אותה מה דעתה שאעבור השתלת שיער. היא הייתה בשוק של החיים שלה, אבל כמובן שמיד אמרה שהיא בעד".

אריק ואפרת התחילו לעשות בירורים. "בהתחלה רציתי לעבור השתלת שיער בישראל", הוא אומר. "אבל אחרי כמה בירורים הבנתי שלא כדאי לפסול על הסף השתלת שיער בטורקיה, אבל אם עושים את זה, צריך לדעת למי פונים כדי לא להתאכזב מהתוצאה".

 

הטיפים של אריק

  • הקשיבו לתחושות הבטן שלכם – אם הרופא לא נראה לכם, אם התשובות שהוא מספק לא מניחות את הדעת, אל תלכו נגד האינטואיציה. בחרו ברופא שגורם לכם להרגיש בטוחים, מישהו בעל ידע וניסיון שידע להתמודד גם אם יהיו תקלות בדרך.
  • המחיר לא תמיד קובע -אמנם יש פער אדיר במחיר, אבל חשוב לבחור ברופא שידע להתאים את הטיפול לסוג הבעיה, יתן מענה לוארך זמן אם יש דברים לא צפויים וכמובן שיהיה מלווה בצוות שגורם לכם להבין שאתם בידיים טובות.
  • נצלו את הטיפול לחופשה זוגית – טורקיה היא מדינה זולה וההחלמה מהשתלת השיער היא לא ממושכת. האריכו את הנסיעה במספר ימים, והפכו את ההליך הרפואי לתירוץ המושלם לחופשה זוגית מעבר לים. כשתחזרו, הכל ייראה הרבה יותר צעיר ויפה. באחריות.

 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ספורט
בלוג

חקר ההשפעה של פעילות גופנית על לחץ הדם: סקירה מקיפה

לפעילות גופנית תפקיד מכריע בניהול והורדת לחץ הדם. סקירה מעמיקה זו נועדה לבחון את ההיבטים השונים של האופן שבו פעילות גופנית יכולה לתרום ביעילות להפחתת רמות לחץ הדם. על ידי הבנת המנגנונים הבסיסיים וחקירת אסטרטגיות שונות, אנשים יכולים לקבל תובנות חשובות כיצד להוריד לחץ דם באופן טבעי ומידי, מבלי להסתמך רק על תרופות. בנוסף, המאמר מדגיש את המשמעות של תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית כאמצעי לייעול בקרת לחץ הדם.