קרדיט תמונה: freepik

דליפת מי שפיר אחרי דיקור

מי השפיר הוא נוזל צלול וחסר צבע המקיף את העובר ומגן עליו. הוא קיים ברחם של נשים בהריון. דליפת מי שפיר לאחר הדיקור היא סיבוך נדיר של טיפול בדיקור. דליפת מי שפיר לאחר דיקור סיני יכולה לנבוע מנקב או קרע בקרום השפיר. זה יכול להתרחש במהלך החדרת מחט, מניפולציה או הסרה מהעור. ישנם גם סיכויים שזה יכול לקרות עקב לחץ המופעל על הבטן על ידי נקודות אקופרסורה בניסיון לעצור את כאבי הצירים.

דליפת מי השפיר היא תופעת לוואי נדירה של דיקור סיני

זה נגרם מהמחט שחוררת את שק השפיר ומשחררת מי שפיר. ישנם מספר מקרים שדווחו על כך. עם זאת, החומרה משתנה מאדם לאדם והיא עלולה לסכן חיים לפעמים. דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית שמקורה בסין. זהו גירוי של נקודות ספציפיות בגוף על ידי מחטים, אשר מוחדרות לעור. דיקור סיני שימש לטיפול במגוון מצבים, כולל שיכוך כאבים והחלמה מהתמכרות. דיקור סיני שימש גם כטיפול בבעיות פוריות. דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית בה מחדירים מחטים דקות לגוף. מאמינים שזו דרך לאזן אנרגיה ולהקל על סוגים מסוימים של כאב. דיקור סיני משמש לעתים קרובות לכאבים כרוניים, כגון כאבי גב תחתון או כאבי צוואר. דיקור סיני יכול לשמש גם לטיפול בכמה סוגים של כאבי ראש, דיכאון, חרדה ונדודי שינה. חלק מהאנשים דיווחו שדיקור סיני עזר להם עם בחילות והקאות במהלך ההריון (NVP). NVP יכול להתרחש במהלך כל שליש של ההריון ולעתים קרובות מתחיל בסביבות שבוע 14. NVP יכול להיות מאוד לא נוח לאמהות לעתיד ולהקשות על אכילה או שתייה של כל דבר מלבד לגימות קטנות של מים. דליפת מי שפיר היא סיבוך נדיר של דיקור סיני. חשוב שהדיקור יהיה מודע לסיכונים ולסיבוכים של דליפת מי שפיר על מנת למנוע את התרחשותה.

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים לגוף

מאמינים שהתרגול יכול להקל על כאב, לשפר את זרימת הדם ולקדם ריפוי. אומרים כי דיקור סיני מועיל בטיפול במצבים בריאותיים רבים, אך הוא יכול גם לגרום לתופעות לוואי כגון דליפת מי שפיר לאחר דיקור. דליפת מי שפיר לאחר דיקור סיני היא מצב בו נוזל מי שפיר מרחם האישה ההרה דרך הנרתיק שלה עקב החדרת מחט במהלך הדיקור. דיקור סיני הוא שיטת רפואה סינית מסורתית שיכולה לשמש כדי לסייע במגוון בעיות בריאותיות. דיקור סיני משמש לעתים קרובות כטיפול חלופי לטיפול בכאב וניתן להשתמש בו כדי לסייע בבעיות פוריות, כגון דליפת מי שפיר אחרי דיקור. נשים רבות חוות דליפת מי שפיר בתחילת ההריון ודיקור סיני עשוי לסייע בהפחתת כמות הדליפה. דיקור סיני יכול לעזור גם עם תסמינים אחרים הקשורים להריון, כמו בחילות בוקר או עייפות. דיקור סיני היא שיטת ריפוי סינית עתיקת יומין שנמצאת בשימוש כבר אלפי שנים. זה כרוך בהחדרת מחטים לגוף בנקודות ספציפיות כדי לעורר את זרימת האנרגיה או כוח החיים, הנקרא צ'י. דיקור סיני משמש לעתים קרובות לטיפול בכאב, אך ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון רחב של מצבים, כגון דיכאון וחרדה. השימוש בדיקור סיני לשיכוך כאבים נחקר רבות בסין ובמדינות אחרות באסיה. ארגון הבריאות העולמי (WHO) מכיר בכך כצורה אחת של רפואה מסורתית בטוחה ויעילה כאשר היא מנוהלת על ידי רופא מיומן.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ספורט
בלוג

חקר ההשפעה של פעילות גופנית על לחץ הדם: סקירה מקיפה

לפעילות גופנית תפקיד מכריע בניהול והורדת לחץ הדם. סקירה מעמיקה זו נועדה לבחון את ההיבטים השונים של האופן שבו פעילות גופנית יכולה לתרום ביעילות להפחתת רמות לחץ הדם. על ידי הבנת המנגנונים הבסיסיים וחקירת אסטרטגיות שונות, אנשים יכולים לקבל תובנות חשובות כיצד להוריד לחץ דם באופן טבעי ומידי, מבלי להסתמך רק על תרופות. בנוסף, המאמר מדגיש את המשמעות של תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית כאמצעי לייעול בקרת לחץ הדם.