רפואת תדרים – אבחון מחלות ובעיות

רפואת תדרים היא הפרקטיקה של יישום עקרונות תורת התדרים והדיסציפלינות הקשורות אליה על שירותי בריאות. רפואת תדרים היא מונח המתאר את היישום של עקרונות מתורת התדרים לבריאות, לרבות קידום בריאות, מניעה, אבחון, טיפול ושיקום. זהו תהליך שיתופי בין רופאים ומטופלים בו הם מזהים את התדרים האישיים שלהם ועורכים שינויים באורחות חייהם בהתאם. העיסוק ברפואת תדרים היה חלוץ על ידי ד"ר וויליאם א. טילר בשנות ה-70 עם עבודתו על ניהול כאב כרוני באמצעות שיטת Tiller Frequency for Chronic Pain Control, אותה תיאר כ"שימוש בוויסות עצמי על מנת לשלוט בכאב כרוני. כְּאֵב. רפואת תדרים היא טרנד חדש בתעשיית הבריאות. הוא מבוסס על הרעיון שהתדר הטבעי של הגוף שלנו יכול להיות מושפע מגורמים חיצוניים כמו אוכל, שינה ופעילויות. הדרך הנפוצה ביותר למדוד את התדר שלך היא באמצעות אפליקציה בטלפון או במחשב.

רפואת תדרים- מה זה בעצם?

רפואת תדרים היא תרגול של שימוש בתדרים מסוימים של קול ואור לטיפול במחלות ספציפיות. הוא משמש לעתים קרובות בשילוב עם טיפולים משלימים אחרים כגון דיקור ועיסוי. רפואת תדרים, או טיפול בקול, שימשה במשך מאות שנים בתרבויות המזרח. בעשורים האחרונים הוא צובר פופולריות גם במדינות המערב. טיפול בסאונד יכול לשמש להפחתת רמות מתח וחרדה, שיפור איכות השינה, הגברת חסינות ועוד. רפואת תדרים היא דרך חדשה לריפוי שתפסה תאוצה בתחום הרפואי. זה מבוסס על הרעיון שההרגלים היומיומיים שלנו, התנהגויות ובחירות אורח החיים שלנו יכולים להיות בעלי השפעה עמוקה על הבריאות שלנו. המושג רפואת תדרים הוצג לראשונה על ידי ד"ר אנדרו וייל בספרו "ריפוי ספונטני". הרעיון הוא לעזור לאנשים לרפא את עצמם באמצעות תהליך של שינוי ההרגלים היומיומיים, התנהגויות ובחירות אורח החיים שלהם. רפואת תדרים פופולרית גם בקרב מטפלים אלטרנטיביים המשתמשים בה כטיפול אלטרנטיבי לכאב כרוני ולמצבים אחרים.

רפואת תדרים- כיצד להשתמש במקצבים הטבעיים

רפואת תדרים היא תחום רפואה המתמקד כיצד להשתמש במקצבים הטבעיים של הגוף לשיפור הבריאות והרווחה. רפואת תדרים היא תחום חדש יחסית ברפואה, אך הפופולריות שלו גדלה ככל שאנשים הופכים מודעים יותר לאופן פעולתו של הגוף שלנו. רפואת תדרים אינה תחליף לטיפולים רפואיים קונבנציונליים. זה יכול לשמש בשילוב עם טיפולים קונבנציונליים כדי לעזור עם סימפטומים, במיוחד אלה הקשורים ללחץ, חרדה, דיכאון והפרעות שינה. רפואת תדרים היא פרקטיקה רפואית שצוברת פופולריות בשל יעילותה בטיפול במצבים כרוניים.

ניתן להשתמש ברפואת תדרים בדרכים הבאות:

  • זה יכול לשמש כאמצעי מניעה במהלך הריון ובינקות כדי להפחית את הסיכון לאסטמה, אקזמה ואלרגיות אחרות.
  • זה יכול לשמש גם לטיפול במיגרנות, חרדה, דיכאון ונדודי שינה.
  • והוא יכול לשמש גם כטיפול חלופי לחולי סרטן שעוברים טיפול כימותרפי או הקרנות.

המפתח להצלחה של רפואת תדרים הוא שהיא יכולה לעזור לגוף שלך לרפא את עצמו על ידי כך שהיא עוזרת לך להשיג איזון בריא של שינה רגועה ופעילות גופנית.

למידע ביקרו באתר בכתובת: https://www.liheotbari.co.il

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ספורט
בלוג

חקר ההשפעה של פעילות גופנית על לחץ הדם: סקירה מקיפה

לפעילות גופנית תפקיד מכריע בניהול והורדת לחץ הדם. סקירה מעמיקה זו נועדה לבחון את ההיבטים השונים של האופן שבו פעילות גופנית יכולה לתרום ביעילות להפחתת רמות לחץ הדם. על ידי הבנת המנגנונים הבסיסיים וחקירת אסטרטגיות שונות, אנשים יכולים לקבל תובנות חשובות כיצד להוריד לחץ דם באופן טבעי ומידי, מבלי להסתמך רק על תרופות. בנוסף, המאמר מדגיש את המשמעות של תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית כאמצעי לייעול בקרת לחץ הדם.