קרדיט תמונה: freepik

ספא עם חדר פרטי בצפון

מחפשים ספא זוגי רומנטי בצפון עם עיסוי בחיפה ? מקום להתפנק בו, להנות, להעביר יחד זמן איכות במקום קסום ורגוע, הרחק מהשגרה העמוסה והמתישה? הגעתם למקום הנכון. אנחנו גאים להציג לכם את פלמינגו ספא חיפה.

 

ספא זוגי בצפון

פלמינגו ספא הוא אחד מבתי הספא המומלצים בצפון עם מגוון עיסויים לקבוצות ליחידים וזוגות , בו תוכלו לבחור מבין מגוון חבילות ספא וחבילות אירוח. בעזרת נציגינו, תוכלו להרכיב את חבילת הספא המושלמת והמותאמת במיוחד עבורכם. כל חבילות הספא המובחרות שלנו כוללות עיסוי מקצועי לכל אחד מבני הזוג, קבלת כפכפי ספא במתנה וחלוק ספא לשימוש במקום, כניסה חופשית למתקני הספא וכוס יין הבית לכל אורח.

 

מתקני הספא

בין מתקני הספא תוכלו למצוא ג'קוזי חיצוני מרווח, סאונה יבשה וסאונה רטובה, מיטות שיזוף מרופדות, כסאות עיסוי מפנקים, פינות ישיבה פנימיות וחיצוניות, פינת קפה עם שתייה חמה וקלה ונשנושים, וכמובן מלתחות מאובזרות לרחצה והתארגנות.

 

התאמות אישיות

באפשרותכם לבחור את משך העיסוי שתרצו, הנע בין 30 דקות לבין 90 דקות, ואת סוג העיסוי, מבין המגוון הרחב של העיסויים המוצעים בספא. מעבר לכך, תוכלו להוסיף חדר אירוח פרטי במלון שבמתחם. אנו מציעים חדר לשימוש יומי או חדר ללילה. ישנה אפשרות לשדרג שהותכם במלון, מחדר קלאסי, לחדר דלוקס, הכולל אמבט ג'קוזי זוגי מפנק ונוף לים. להשלמת החבילה המושלמת שלכם, אנו מציעים גם שובר לארוחת בוקר עשירה במגוון בתי קפה באזור.

נו, אז אתם מוכנים להתפנק?

התקשרו עכשיו או הזמינו אונליין בפלמינגו ספא חיפה

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ספורט
בלוג

חקר ההשפעה של פעילות גופנית על לחץ הדם: סקירה מקיפה

לפעילות גופנית תפקיד מכריע בניהול והורדת לחץ הדם. סקירה מעמיקה זו נועדה לבחון את ההיבטים השונים של האופן שבו פעילות גופנית יכולה לתרום ביעילות להפחתת רמות לחץ הדם. על ידי הבנת המנגנונים הבסיסיים וחקירת אסטרטגיות שונות, אנשים יכולים לקבל תובנות חשובות כיצד להוריד לחץ דם באופן טבעי ומידי, מבלי להסתמך רק על תרופות. בנוסף, המאמר מדגיש את המשמעות של תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית כאמצעי לייעול בקרת לחץ הדם.