צילום:freepik

כמה עולה הגדלת חזה בישראל?

אחד הניתוחים המבוקשים ביותר בישראל ואולי בעולם לנשים הוא כנראה הגדלת חזה. לניתוח זה יש השתמעויות אסתטיות והשלכות ולכן אנחנו לא מדברים בהכרח על הגדלת חזה משמעותית אלא הגדלה אסתטית ומידתית. הגדלה זו באה לשרת בדרך כלל נשים שמרגישות שיש להן צורך בשיפור המראה והצללית והן מעדיפות את עצמן במראה נשי יותר לטעמן. הבקשות לניתוח כזה מגיעות בדרך כלל בגיל צעיר מנשים שמפרגנות לעצמן את המראה המיוחל.

מה חשוב לדעת על ניתוח הגדלת חזה?

למרות שבמקרים רבים הניתוח הפיך ואפשר להוציא שתלים, עדיין כדאי להגיע מוכנות יותר לניתוח ולבדוק כל מה שאפשר. היום קיימות שיטות שונות לניתוחים אלה ולכן מומלץ לבדוק בדיוק היכן עוברים את הניתוח ובאיזו שיטה. כדאי להחליט רק לאחר שבוחנים את האפשרויות שיש להכנסת שתלים ודגמים שונים וכל שיטה אחרת שמוצעת לכן. בהדמיה ממוחשבת תוכלו גם לראות בדיוק כיצד תיראו בדיוק לאחר מכן וזה עוזר הרבה יותר להחליט. יש ניתוחי הגדלה עם שתלים ויש כאלה שנעשים בהזרקת שומן עצמי. לכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה.

למי מותר לעבור ניתוח?

אם אין לכן בעיות בריאותיות ועברתן את הגיל שבו חלים שינויים בגוף אפשר להתייעץ עם רופא שבודק את צורת השד וממליץ לכן על שתלים ושיטות שמתאימים לכן. אם תרצו לעבור ניתוח הדלה ללא פרופורציה לממדי הגוף שלכן תיתקלו בבעיה רפואית ולכן לא בטוח שיהיה רופא שיסכים לעשות זאת. זכרו ששדיים מושכים את הכתפיים והשכמות אם אינכן יכולות לתמוך בהם ולכן כדאי לבחור נכון את גודל השתל.

מחירי ניתוח הגדלת חזה

המחירים של ניתוחים כאלה משתנים זה מזה ויכולים לנוע ממינימום של 10,000 שקלים ועד 30,000 שקלים. זה תלוי בשיטה, במנתח עצמו ובמוניטין שלו וזה גם תלוי כמובן בגודל השתל או כמות השומן העצמי שיש לקחת ולהזריק, ומהי איכות השתל והחומר שממנו הוא עשוי. יש שתלים עגולים שמחירם 10-15 אלף שקל, כשמדובר גם בהרמה זה יכול להאמיר ל-20 אלף שקלים. שתלים אנטומיים יעלו בין 10-21 אלף שקלים, וניתוחי הרמת חזה יחלו בסביבות 20 אלף שקלים לכאן או לכאן. מידע נוסף תוכלו לקרוא באתר.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ספורט
בלוג

חקר ההשפעה של פעילות גופנית על לחץ הדם: סקירה מקיפה

לפעילות גופנית תפקיד מכריע בניהול והורדת לחץ הדם. סקירה מעמיקה זו נועדה לבחון את ההיבטים השונים של האופן שבו פעילות גופנית יכולה לתרום ביעילות להפחתת רמות לחץ הדם. על ידי הבנת המנגנונים הבסיסיים וחקירת אסטרטגיות שונות, אנשים יכולים לקבל תובנות חשובות כיצד להוריד לחץ דם באופן טבעי ומידי, מבלי להסתמך רק על תרופות. בנוסף, המאמר מדגיש את המשמעות של תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית כאמצעי לייעול בקרת לחץ הדם.